Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Δώρος Γεωργιάδης: Δύσκολη ζωή (1973)

"Δύσκολη ζωή" είναι ο τίτλος του τρίτου προσωπικού δίσκου του τραγουδοποιού Δώρου Γεωργιάδη. Είχαν προηγηθεί οι πολύ πετυχημένοι εμπορικά "Ταξίδευα παιδί κι εγώ" (1971) και "Αν ήμουν πλούσιος" (1972). Ίσως μάλιστα να πρέπει να θεωρείται τέταρτος, αν συνυπολογίσουμε την πρώτη εκτέλεση του κύκλου τραγουδιών "Πανόραμα" (1971) του Μίμη Πλέσσα που έχει αποκλειστικό ερμηνευτή τον Δώρο Γεωργιάδη.
Κι αυτός ο δίσκος σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία ακολουθώντας την ίδια αισθητική γραφή του ελαφρολαϊκού χρώματος που είχαν και οι δύο προηγούμενοι. Οι στίχοι πάντα της Σώτιας Τσώτου. Αρκετά τραγούδια ακούστηκαν πολύ και σίγουρα οι παλιότεροι ακροατές θα τα θυμούνται ακόμα. Κυρίως τα τέσσερα πρώτα ("Ο Ρωμιός", "Δύσκολη ζωή", "Το κορίτσι μου και δυο δεκάρες", "Θέλω αλλά πώς"). Ειδικά το τέταρτο ήταν η μεγάλη μου αδυναμία εκείνα τα χρόνια!


(c) LP | Minos | 1973 | πηγή: tzil./d58

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ένα Πάρα Μα Πάρα Πολύ Μα Πάρα Πολύ Μεγάλο Μπράβο Σου Και Πάλι Αξίζεις, Μέγα-Καρντάση Ααβας Πατριωτάρα Μου, Που Ανάρτησες Αυτόν Τον Σπουδαίο Των Σπουδαίων, Τον Κολοσσό: Δώρο Γεωργιάδη, Και Μάλιστά Σε 02 Δύο Κορυφαία Album 33 Στροφών Την Minos Emi, Που Ηχογράφησε Την Σεζόν 1972-1973, Μετά Το Κορυφαίο Album Που Ηχογράφησε, Με Τον Μεγάλο Του Τίτλο: Ταξίδευα Παιδί Κι' Εγώ (1971) Από Την Minos Emi Σε Δίσκο 33 Στροφών.
Και Πάλι Ένα Μεγάλο Μπράβο Σου, Μέγα-Καρντάση Ααβας Πατριωτάρα Μου, Για Τις Κορυφαίες Σου Αναρτήσεις, Και Μάλιστα Αυτές Που Ανάρτησες Τώρα Με Τον Κολοσσό: Δώρο Γεωργιάδη, Που Τρελαίνεις Και Ξετρελαίνεις, Κόσμο Και Κοσμάκη, Σε Καθημερινή Βάση Με Αυτά Σου Τα Δημιουργήματα, Και Πάλι Το Τονίζω, Μέγα-Καρντάση Ααβας Πατριωτάρα Μου.
Μέγα-Καρντάση Ααβας Πατριωτάρα Μου, Υγεία Και Καλή Καρδιά, Να Είσαι Πάντα Μα Πάντα Καλά, Και Να Μάς Χαρίζεις Πάντα Των Παντών Με Τον Αριστοτεχνικό Σου Τρόπο Τέτοιες Ευχάριστες Στιγμές.
Και Ό,τι Μα Ό,τι Έχεις Και Δεν Έχεις Από Τον Κολοσσό: Δώρο Γεωργιάδη, Ανάρτησε Τα, Μέγα-Καρντάση Ααβας Πατριωτάρα Μου.
Να Είσαι Γερός, Και Δυνατός
Με Εκτίμιση:
Αντώνης Θωμαΐδης